onsdag 15 februari 2012

Idéer

Boråstapeter, Vintage 20

Boråstapeter, Vintage 16


Jag har en idébok som jag gjort,  och i den skriver jag ned olika idéer som poppar upp. Det kan vara en design till ett smycke, eller lite renoveringsprojekt till stugan. Nu har jag sett en tapet som jag vill ha i gästrummet i stugan. Det är en tapet från Boråstapeter som heter Vintage och den finns i två olika färger, snygga båda två. Katten vägrade flyttade på sig när jag skulle ta bilder så hans tass blev med på ett hörn.

3 kommentarer:

  1. Så otroligt söta tapeter.
    Det att ha en idebok är ju jättesmart! Tror jag norpar den ideen. Veldig söt bok forressten.

    SvaraRadera
  2. snygga tapeter,dom vill vi gärna ha i stugans gästrum

    SvaraRadera
  3. Norpa den idén du, det är roligt att man kan inspirera varandra. Vilken gäst vill ha nya tapeter i gästrummet? Jag tror jag vet vem ;)

    SvaraRadera